Op zoek naar een basisschool voor uw kind?

U bent van harte welkom voor een rondleiding of klik hieronder voor het aanmeldformulier

Klik dan hier

Verlof

Verlof groep 1 en 2

De leerplicht begint op 5-jarige leeftijd. Kinderen van 4 jaar zijn nog niet leerplichtig. Wij vragen u altijd te overleggen met de leerkracht van uw kind wanneer u denkt dat het nodig is dat uw kind thuis blijft.
Kinderen van 5 jaar zijn leerplichtig maar mogen in overleg met school 5 uur per week extra verlof opnemen.

Verlof vragen

Extra verlof of vakantie kunt u aanvragen via het verlofformulier. Deze formulieren kunt u hier downloaden of ophalen bij Ingrid. Het ingevulde formulier mag u bij Ingrid inleveren. Er zijn in Nederland regels over het aanvragen van extra verlof of vakantie. Deze regels kunt u vinden in de schoolgids van school.