Op zoek naar een basisschool voor uw kind?

U bent van harte welkom voor een rondleiding of klik hieronder voor het aanmeldformulier

Klik dan hier

Individueel schaaktoernooi gemeente Hellendoorn

Afgelopen woensdag was er wederom een schaaktoernooi in de gemeente Hellendoorn. Dit keer werd er niet geschaakt in teams maar individueel. Lars, Wout, Hidde en Bram hebben zeer verdienstelijk geschaakt. Lea is zelfs tweede geworden bij de meiden!
Al het oefenen op de maandagmiddag na schooltijd was dus niet voor niks.

We zijn enorm trots op onze schaaktoppers!

πŸŽ‰Carnaval 2024πŸŽ‰

Samen met prins Buck en prinses Lene hebben we een echte feestdag gehad! Daarnaast nog een optocht met De Ketelaars, De gagelkealtjes, Beertje Bas en Kosmo kinderopvang hebben we een spetterende optocht gelopen. Hierbij een compilatie van de dag! We hopen dat u ook genoten heeft!

Schaken

Maanden kon je ze hier maandagmiddag na schooltijd vinden; onze 8 schaaktoppers en Bob Faber. Keihard werken om beter te worden in schaken. Het waren leerzame, maar ook zeker erg gezellige middagen samen. Hidde Dijkstra, Bram Kinds, Lars Blom, Wout Blom, Stijn van der Linde, Lea Nijenhuis, Stijn Boerkamp en Collin Bosboom hebben meesterlijke zetten...uhm... grote stappen gezet. Woensdag mochten ze hun kunde gaan laten zien tijdens het Hellendoorns Schaaktoernooi. Ze wisten beslag te leggen op de eerste prijs. Gefeliciteerd, kanjers!

πŸ“š Nationale Voorleesdagen πŸ“š

Vanochtend kwamen er verschillende mensen voorlezen in alle groepen vanwege de nationale voorleesdagen. Onder andere prinses carnaval van de ketelaars, onze eigen jeugdprins en jeugdprinses, leden van de raad van 11, dansmariekes, maar ook onze voorleeskampioen las voor. Alle leerlingen luisterden aandachtig naar alle mooie verhalen.

Het doel van deze landelijke campagne is om bij ouders, grootouders en verzorgers het belang van voorlezen onder de aandacht te brengen: voorlezen ontwikkelt gevoel voor taal, liefde voor boeken en een sterkere band tussen (groot)ouder en kind.

DÉ CARNAVALSOPTOCHT VAN HELLENDOORN

Op 2 februari is het weer zover! Dan organiseert de St, Sebastianus de enige echt carnavalsoptocht van Hellendoorn. Vanaf 9.30u vertrekken wij samen met de De Gagelkealtjes, CV de Ketelaars, Kinderopvang KOSMO en Beertje Bas vanaf de school. Komt u ook kijken?

Hier wonen…

onze prins en prinses!

Hebben jullie de spandoeken al gespot?

Onze prins en prinses zijn er bijna klaar voor!

Maand van de aanmelding

Januari is de maand van de aanmelding.

Is uw zoon of dochter geboren tussen oktober 2020 en oktober 2021? Dan mag u uw kind aanmelden op een basisschool.

Op de St. Sebastianus geven wij u graag een rondleiding op een tijdstip dat het u uitkomt. Dan is er alle tijd voor een persoonlijk gesprek. Neem gerust contact met ons op om een afspraak te maken.

Weet jij iemand die dit moet weten? Het delen van dit bericht zou erg fijn zijn! Alvast bedankt.

Carnaval: Kleding lenen vanaf vandaag!

Op vrijdag 2 februari vieren wij carnaval op school. Carnaval betekent natuurlijk verkleden. U kunt kleding kopen, maken en lenen. Ook dit jaar is er een kleine voorraad carnavalskleding te leen op school vanaf vandaag. Wie wil, mag dat lenen. Dat scheelt in de kosten en het is tevens heel duurzaam. Kom gerust kijken. Kinderen kijken onder begeleiding van hun ouder/verzorger of, na overleg, met hun leerkracht. Na het carnaval graag weer terugbrengen zodat we dit volgend jaar nogmaals op deze manier kunnen organiseren. Hebt u zelf nog mooie en bruikbare (kinder-)outfits voor carnaval die u niet meer nodig hebt? Dan mag u deze inleveren op school. Zo helpen we elkaar!

Welkom Beertje Bas!

Gisteren en vandaag zijn de kinderen en leidsters van peuterspeelzaal "Beertje Bas" begonnen bij ons in het gebouw. We hebben ze een hartelijk welkom gegeven en wensen ze vooral heel veel plezier bij ons op school.

Op de maandag, dinsdag, woensdag en vrijdagochtend zal er een peutergroep aanwezig zijn.

Kerstviering voor de ouders

Beste ouders,

Donderdagavond zijn jullie van harte welkom om te blijven 'hangen' als jullie de kinderen brengen voor het kerstdiner op school.πŸŽ„ Wij zorgen voor wat te eten & te drinken! Voor de onkosten staat er een vrije giftpot 🍻πŸ₯‚πŸŒ­

Groetjes van de oudervereniging!