Op zoek naar een basisschool voor uw kind?

U bent van harte welkom voor een rondleiding of klik hieronder voor het aanmeldformulier

Klik dan hier

De oudervereniging

Onze oudervereniging bestaat uit een groep enthousiaste ouders die graag hun steentje bijdragen aan de prachtige basisschool St. Sebastianus. Als verlengstuk van de school gaan we voor een onvergetelijke mooie basisschooltijd voor de kinderen. Niet alleen de belangen van de kinderen zijn voor ons belangrijk, ook die van de ouders/verzorgers.

We vergaderen door het hele schooljaar heen en bespreken verschillende onderwerpen. We organiseren de activiteiten zowel binnen als buiten het normale lesprogramma. Denk daarbij aan Sinterklaas, Kerst, Carnaval, Pasen, de Avondvierdaagje, het Sebastival en ga zo maar door. We staan altijd open voor feedback of goede ideeën dus schroom niet om één van de ouders aan de jas te trekken.

Naast dat we vooral een heel gezellig team zijn komen we ook met gevraagd of ongevraagd advies richting de MR, de directie en het leerkrachtenteam als het gaat om onderwerpen die met ouders en/of kinderen te maken hebben. Gelukkig is de samenwerking hartstikke goed en krijgen daar alleen maar energie van.

We worden ontzettend blij van de hulp die we krijgen van alle andere ouders die ons helpen waar dat nodig is. Dat bevordert in onze ogen de betrokkenheid bij de school en ook dat draagt bij aan een fijne basisschool.

Iedere ouder die kinderen op onze basisschool heeft is automatisch lid van de oudervereniging. Voor dit lidmaatschap vraagt de oudervereniging een vrijwillige bijdrage van € 47,50 per kind. Van deze bijdrage worden allerlei activiteiten bekostigd. Denk aan: excursies, uitstapjes, kosten die gemaakt worden voor het Sinterklaasfeest, kosten die gemaakt worden rond Kerst, Carnaval, Pasen, schoolreisjes, schoolkamp enz. Zonder deze gelden kunnen we bovenstaande activiteiten niet realiseren.

Samenstelling van de oudervereniging

Mariska Grootenhuis, moeder van Iva (groep 7)
Maya Veltmaat, moeder van Mette (groep 5) en Wiep (groep 3)
Wouter Maas (penningmeester), vader van Hugo (groep 3) en Lauren (groep 1)